Information om våra lokaler

Stenkyrka Folketshus lämpar sig väl för många olika sorters arrangemang.
Allt från bröllop (stora som små), födelsedagsmiddagar, föreningsaktiviteter, möten, eller varför inte en pubafton?
Vi har många olika sorters arrangemang varje år.
Vårt kök har porslin och glas för ca 150 personer  och det finns bord och stolar för lika många. Framöver kommer Ni även att kunna se en skiss över lokalerna samt bilder från olika arrangemang under åren som gått.
Stenkyrka Folketshus är en naturlig samlingsplats i Stenkyrka med goda faciliteter för stora som små sällskap. Vi ligger ett stenkast från Stenkyrka Kyrka och ca fyra stenkast från Lickershamn och havet.

Uppdaterade bokningsvillkor hittar du här: Bokningsvillkor Stenkyrka Folkets Hus

Lokalerna

Här ser Ni en skiss på lokalerna: Stenkyrka Folketshus
Här finns en stor och en liten sal samt ett komplett kök med kyl, frys, ugn, spis, microvågsugn, restaurang diskmaskin, värmeskåp och kaffebryggare.

Porslin, glas och bestick för 150 personer.

Detta inkluderar kaffeservis, förrättstallrikar, stora tallrikar samt djupa tallrikar.Den stora salen har trägolv och en stor scen. Här kan man ha dans eller sittning med middag för upp till 160 personer. I lokalen finns även hörslinga.
I lokalen finns tillgång till whiteboard, OH kanon samt duk och en PA anläggning och mikrofon.  Det finns en bar som är flyttbar samt en öl/läskkyl. Den lilla salen har plats för upp till ca 30 personer. I lokalen finns 3 toaletter varav en är handikappanpassad. Totalt antal personer som får vistas i lokalen samtidigt är 300 personer.

För vidare information och bokning kontakta vår bokningsansvarige!

Varmt välkomna till Stenkyrka Folketshus!